COMUNICAT DEL CLUB EXCURSIONISTA ANOIA
Masquefa, 21 de juliol de 2026
Benvolgudes amigues i benvolguts amics:
Us comuniquem que el proper dia 11 de setembre el Club Excursionista Anoia complirà el seu 25è aniversari.
Si, un quart de segle ja gaudint la muntanya amb tots aquells que us heu aventurat a acompanyar-nos en aquest camí. Un camí que ha estat intens i bonic. On, des de l’entitat, s’ha intentat fer de tot una mica perquè mes tard o més aviat poguéssiu trobar un espai per a vosaltres. I així ha estat com poc a poc, sortida a sortida, caminant, pujant i baixant, foto a foto, dia rere dia, entre tots, heu fet que aquest club tant modest arribés fins aquí.
Uns quants us heu integrat moltíssim a l’entitat. Uns altres només heu participat a les sortides o, tant sols, en una durant tant de temps... però això dona igual, perquè gràcies a això, tots, heu fet que aquest Club sigui com és i, a dia d’avui, pugui celebrar-ho.
Des del Club Excursionista Anoia us volem donar les gràcies. A tothom! Sense reserves. A totes aquelles persones que, d’una manera o altra, heu estat per fer més gran aquesta entitat i ampliar el nostre patrimoni. Si, perquè encara que us penseu que la vostra participació hagi estat insignificant, per a nosaltres no ha estat així, i per això us convidem a celebrar-ho tots plegats.
Per aquesta celebració s’ha preparat un calendari d’activitats molt variat amb la idea de que tothom hi pugui participar. La intenció no és només sortir a caminar si no que en aquest programa també hi trobareu activitats a las que hi podreu participar asseguts en una cadira i gaudir sense cansar-vos.
Llevat de que la data exacte de l’aniversari és l’11 de setembre i conscients de que son dates que ens agafen sortint de les vacances i intentant tornar al ritme “normal” del nostre dia a dia, us emplacem al
DISSABTE DIA 26 DE SETEMBRE
A LES 18:30h
A LA SALA D’ACTES DEL CTC (Centre Tecnològic Comunitari)
Antiga Fàbrica Rogelio Rojo (Avinguda Catalunya, 60 - Masquefa)
on celebrarem l’ACTE COMMEMORATIU DEL 25è ANIVERSARI i en el que ens agradaria poder-nos retrobar amb tots vosaltres per a celebrar-ho.
Serà una tarda de parlaments, agraïments, retrobament i celebració, però també tindrem projeccions i l’oportunitat d’intercanviar paraules amb gent de muntanya.
Aquest acte serà el tret de sortida de tot un seguit d’activitats que s’aniran realitzant durant els mesos següents i que us presentarem aquella mateixa tarda.
Estigueu atents a les xarxes socials perquè us anirem anunciant les novetats al respecte a aquest acte i a la resta d’activitats.
Us esperem doncs el proper dia 26 de setembre!
ENHORABONA A TOTS i 25 ANYS DE GRÀCIES !!!
INSTAGRAM: clubexcursionista.anoia
FACEBOOK: Club Excursionista Anoia
E-MAIL: ceanoia@hotmail.com
WEB: (pròximament. A punt, a punt!)
COMUNITAT WHATSAPP: Sol·liciteu invitació facilitant el vostre mòbil